Grön är en fin färg

Idag sov jag till tolv, då vaknade jag av att mamma spammade mig med meddelanden på facebook om att jag skulle städa innan Anders skulle komma hit. Så jag hoppade upp ur sängen, glad som en solstråle, och började städa. Jag gjorde ganska fint om jag får säga det själv. Jag tycker det är roligt att städa men roligast att sortera och ordna. Så jag passade på att fina till det lite medan jag städade, hiiih. 

Anders gjorde mat idag, och eftersom han är vegetarian blev det vegetarisk köttfärsås med spaghetti! Det var, otroligt nog, mycket godare än vad jag hade förväntat mig. Faktum är att det smakade som en lyxig, italiensk variant av den svenska köttfäsen. Mmmmmmm. 

Fick även reda på att min telefon fått fnatt för den vrider om rösten så pass att det är svårt att höra när man ska prata med någon annan. Så ja, jag måste köpa mig en ny telefon. Detta tänker jag göra i en affär där jag också ska byta till abonnemang och skaffa fri surf. Sen blir det London om 16 dagar. Herregud Deni, dra en gräns! Men.. Jag jobbar ju. Och jag tänker jobba ihop alla dessa förlorade pengar och mer. Så håll i er för här kommer jag! ~

 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: